Helgen!

Jag, Andreas, pappa och Kristina åkte ju till Sthlm i lördags och såg Queen-musikalen We will rock you, så jäkla bra! Bästa musikalen jag har sett, sjukt duktiga musikalartister, dansare, musiker, koreografer, ljus, dekor och ja.. allt! Toppen toppen!


När vi kom fram gick vi först och kikade lite på stan och fikade. Sen gick vi tillbaks till hotellet, gjorde oss iordning och drack drinkar i lobbyn :)


Kristina och Andreas :)


Jag och pappa <3



På Cirkus i väntan på att det ska börja :D




Som sagt, ååååhhh vad bra det var! Kände rysningar under alla 21 låtar dom körde^^ Det var fullsatt och alla i publiken var så himla taggade också så det var så härlig stämning!

Efteråt gick vi och tog ett par drinkar till och på söndagen gick jag och Kristina på stan medan pappa och Andreas var för trötta och såg på nån skidåkning istället :P Vi gick iaf bl.a. till Topshop där jag fick plocka ut en julklapp från Kristina, när vi ändå var i Sthlm liksom :)


Denna valde jag, satt som ett smäck! Funderar på att ha på mig den på juldan :)

Så ja, en skitbra helg har jag haft!

Kommentarer
Postat av: Linnea

min syster såg den musikalen i london förra året, och nu ska jag och min familj se den i sthlm :)

2010-12-21 @ 03:28:07
URL: http://linnea-mariusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0