Bitch, I'm broke!


Hahaha Vicky postade den här låten till mig på Facebook XD Har inte hört den på över 3 år då jag och Vicky bodde ihop och gnällde över hur fattiga vi var :P Och nu är vi där igen^^ Men med den här låten kan man iaf skratta åt det!

Idag har jag studiedag, ska förbereda mig inför en redovisning imorn i Kommunikation och plugga Medicinsk terminologi (en massa latinska glosor och deklination 1, 2 och 4 + prefix och suffix) som vi har prov i på fredag. Fick tillbaks provet jag skrev förra veckan förresten i Patientrelaterad administration, fick VG :) Det kändes som att det behövdes för i det ämnet hade jag dittills fått 2 G och 1 VG så nu har det jämnat ut sig lite^^ I de andra ämnena har jag fått VG på proven och inlämningarna, så jag är taggad till provet på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0