Bilder från igårkväll!

Carro och jag gjorde oss iordning hos mig sen fick vi skjuts av Vickys pappa till förferren hos Emma och Maya^^ Det blev kalasfylla :P Det jag kommer ihåg från förfesten är att vi spelade Ebba Grön, Misfits och jag och Carro nostalgiade oss.. Mycket nostalgi den kvällen för vi satt alla ute på balkongen och pratade om gymnasietiden.. Sen när vi väntade på bussen in till krogen sjöng jag och Vicky hela Ebba Grön - We're only in it for the drugs :D


Outfitten^^


BAAABE !! Hemma från Norgay äntligen <3


Fredrik och Carro<3






Sen vart det en massa härj påvägen från torget till krogen :P Vi köpte chips och cigg och förföljde poliser ><




Frida och Maya!


Carro och Emma!


^^


Snuttis! Bra att mina lösögonfransar lossnade hela tiden :P


Fan vad jobbigt alla poliser som jobbar helgskvällar måste ha det >< "Åh nej polisen!" "Vad ska dom ta oss för? all heroin vi har på oss eller?" Suck.. Fast det såg jäkligt kul ut när vi gick mot VIP-ingången med poliseskort XD

Krogen var fett iaf! Det blev Blue moon där vi var skrivna på listan, fast jag tror vi bara hann vara där en timme eller nåt innan dom stängde? Dansade iaf som fan på rockbaren^^ BÄST var att dom spelade Ramones och Ebba Grön direkt efter varann <3 Guld!

När det stängde skulle vi alla egentligen på efterfest men jag var så jäkla hungrig och Carro var trött så vi fick banga, vi köpte kycklingkebab och åkte hem X) Mmm...

Idag mår jag som jag förtjänar :( Carro och jag har bara segat oss framför MTV, ätit McDonalds, godis och lolat^^

Kommentarer
Postat av: sanna

Sjukt snygga shorts på förta bilderna! Vart har du fått tag på dom, om man får fråga? :D



<3

2010-08-08 @ 19:58:08
URL: http://bolyl.blogg.se/
Postat av: Erika

Får man fråga vad du använder för foundation?, ser ju ut som du har porslin hy =)

2010-08-08 @ 23:37:09
Postat av: Frida

Hade det så jävla roligt! :D

2010-08-09 @ 04:07:24
URL: http://synch.blogg.se/
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Erika; Nu på sommarn använder jag Everyday minerals pressed bronzer som foundation :) Färgen passar mig och den täcker lagom mycket!

2010-08-09 @ 22:44:25
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: Sandra

Riktigt snyggt outfit! :)

2010-08-10 @ 12:47:23
URL: http://www.sandraasp.com
Postat av: LnB

Gud va fin du var i håret den kvällen!

Hur stylade du håret!!??

2010-09-12 @ 20:49:52
URL: http://lnb.blogg.se/
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV LnB; Tack! Jag hade delat upp håret i 4 eller 6 stycken sektioner (kommer inte ihåg exakt) och snurrade upp sektionerna och satt fast med hårnål och låtit dom sitta i under eftermiddagen, sen släppt ner dom och sprayat, då blev det sådär lockit :) Sen så tupperade jag och satte upp fram-håret bakåt med hårnålat för att få fram ansiktet och fixade till en fin form på luggen med iCurl, plattång funkar ju också!

2010-09-12 @ 21:12:05
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0