Tards på Ica :P

Oj oj, hade tänkt skriva mer grejer idag, men så har Vicky distraherat mig ;D Och det gillar vi <3

Bild från i somras<3

Vi har hängt en massa i eftermiddag, hos henne, hos mig, på Ica :P Vi är så roliga, jämt när vi går till Ica så går vi runt i affären och bara pratar utan att tänka på vad vi ska handla för nåt XD Sist var vi där i 40 minuter, vi typ hängde på glassbunkrarna och bara pratade, som att vi satt på ett fik :P Tards!
På Ica idag var jag söt flickvän och impulsköpte ett påskägg och fyllde det med Andreas favoritgodis, ni vet såna där te-fat i ljusa pastellfärger med surt pulver i? Ska bli kul att ge honom det sen, då blir han glad :)
Jo, också köpte jag Cocos fett att ha i håret som en läsare tipsade mig om, och hämtade ut ett paket :D Ska visa vad det var i det imorgon^^ Eller kommer ni ihåg vad jag beställde? Det var typ en och en halv vecka sen ;)

Anyways, jag är jättetrött, brukar inte flänga runt såhär på dagarna :P Tvätta, stan, tvätta, handla, handla igen, vart hos Vicky och nu hemma! *Åååh så jobbig dag* :P Vi hörs imorn igen, P&K!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Glöm inte att vi var på stan också XD

2010-04-02 @ 06:58:46
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0