Talika eyelash conditioning cream dag 15!

Nu var det dags att jämföra igen.. Tyvärr har jag slarvat lite den här veckan med att ha på både morgon och kväll.. Har märkt att det faktiskt gör så att mascaran sitter sämre :/ Men jag vill iaf ta bilder varje vecka och jämföra, tycker det är kul :)
Här är senaste bilden, från idag:

Nu har jag hittat hur jag får till dom skarpaste bilderna också, äntligen! Nu ska kvalitén bli densamma hädanefter på alla bilder, då är det lättare att jämföra^^

Såhär ser det ut när man sätter bilderna efter varandra, från dag 1, dag 8 och dag 15:

Som sagt, kvalitén skiljer sig ju mycket åt på själva bilderna så det är faktiskt svårt att se skillnader i ögonfransarna! MEN en knäpp grej är att igårkväll såg jag en liten ögonfrans som hade växt ut en bit uppå ögonlocket :P Den hade lämnat gänget på fransraden och ploppat upp helt alena ett par milimeter ifrån!

Kör en sån här också:

Den översta bilden är från dag 4 och den under är dag 15! Som sagt, kanske helt onödigt att lägga upp eftersom den övre bilden är suddigare, men men^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0