Talika Eyelash conditioning cream - Dag 1

Fr.o.m. igårkväll och minst 28 dagar framåt nu ska jag testa den här gelen.

Man ska applicera den morgon och kväll på rengjorda fransar och det ska göra dom starkare och att inte lika många ramlar av, vilket i sin tur gör att fransarna ser längre, tjockare och tätare ut :)
Alla har skrattat åt mig när jag har berättat om detta, så jag tänkte dokumentera det hela med bilder, ska försöka komma ihåg att göra det för varje vecka som går, så får vi se hur resultatet blir!
Här är allra första bilden:

Tagen igårkväll efter att jag har tvättat av mig sminket. Så såhär ser mina fransar ut från allra första början^^
Jag kommer använda gelen på både övre och undre fransarna, men viktigast är ju överfransarna och det blir lättare att jämföra resultatet med såna här bilder tror jag!


För att applicera gelen tvättade jag en läppensel och en gammal mascara borste, med penseln duttade jag gelen precis vid ögonfransrötterna och sen svepte jag med mascaraborsten av hela fransarna.

Jag trodde först att det skulle bli knepigt att ha mascara över gelen idag när jag sminkade mig, men det funkar fin fint och har inte kletats, smulats eller tyngts ner - toppen!

Ser fram emot detta, ska bli kul och spännande :) Hoppas ni med tycker det!


Kommentarer
Postat av: Bella

riktigt spännande!

Vad kostade denna produkt? :)

2010-04-02 @ 21:29:19
URL: http://anomalhy.blogg.se/
Postat av: apan

När jag var på frisörmässa sist så tjötade jag med en säljare som hade en liknande produkt, tror den hette neulash eller nåt och hade fått skitbra recensioner! haha, du får testa den om inte den här funkar. ;)

2010-04-03 @ 09:30:08
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: obsesseswithinc

det här blir jävligt kul att se. :D

2010-04-03 @ 14:51:59
URL: http://obsesseswithinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0