Talika eyelash conditioning cream - Dag 22!

Såå nu har det gått ännu en vecka! Bara en vecka kvar, sen har jag använt det i 28 dagar som det står att man ska göra för att få starkare, längre och fylligare ögonfransar^^
Jag har fortfarande slarvat liite, jag har alltid på det över natten! Men när jag ska ha mascara på på morgonen så kan jag bara inte ha den här krämen under för det blir inge bra, kanske funkar med andra mascaror - den jag har just nu är Max Factor 2000 calorie och den SUGER!
Anyways, det jag vill säga också är att när jag var ute i Fredags och sminkade mig ordentligt innan så märkte jag verkligen att ögonfransarna var mycket längre! Vicky frågade mig t.o.m. ifall jag hade lösögonfransar :D
Här kommer bilderna från idag:


Tog även från nya vinklar, såna här bilder borde jag ha tagit allra första dagen, för här ser man ju verkligen hur ögonfransarna ser ut och hur långa dom är! Hade varit kul med en sån före och efter bild..


Här kommer det raddat efter varann, dag 1 - dag 8 - dag 15 och idag dag 22:




Äh man ser inte så stor skillnad egentligen, skitbilder! Men jag tycker faktiskt att mina ögonfransar är längre och fler :P Huvudsaken antar jag^^ Önskar jag hade som sagt, tagit kort från fler vinklar dag 1 där man lättare kunde jämföra! Får se om det hinner hända nåt dramatiskt den sista veckan nu ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica Jansson

Ja jag älskar både turkos och korall och hela bohogrejen, men som du säger inte bara brunt och beigt, då blir man som en liten mullvad haha :P Har faktiskt inte provat deras underlag alls men eftersom det är såpass billigt kan man ju unna sig att blindprova kanske ;)



-Angi

2010-04-23 @ 16:52:36
URL: http://angelicajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0