Svarar på om jag ångrar mina tatueringar!

Annie: Åh tänkte ställa en fråga också om det går bra! Ångrar du någonsin dina tatueringar, just p.g.a. modellandet? Du verkar ju mer se modellandet som en hobby och inte en framtidskarriär visserligen, men har du nånsin haft tanken att du inte borde tatuerat dig ?
Personligen älskar jag dina tatueringar!

Svar:
Det är en svår fråga som jag själv har ställt mig många gånger, därför gjorde jag ett eget inlägg till att svara på den!
Jag tror faktiskt att ja, i och med modellandet önskar jag att jag hade väntat med att tatuera mig, eller iaf inte gjort så stora tatueringar som syns och har en så speciell stil när jag endast var 18 år. För jag undrar många gånger hur långt jag hade kommit om jag inte hade haft dom, jag har fått höra så många gånger från mina olika agenturer att tyvärr valde kunden en annan modell som inte har tatueringar!
Men annars så tycker jag att mina tatueringar är fina, dom är proffsigt gjorda och den jag har på armen betyder verkligen något :)
Sen kan man ju fråga sig om man hade gjort exakt samma tatuering idag? Det kan man aldrig veta, men om jag hade gått till en tatueringsstudio idag hade jag nog inte bett om en My little pony och Kakmonstret på armen ;) Fast så kan man ju inte tänka heller, för det är ju det som är lite av tjusningen med tatueringar, man kan aldrig glömma bort vem man var, och det ska man inte vara rädd för!


Foto; Peter Guadiano


Kommentarer
Postat av: sarahlynea

jag gillar dina tatueringar!

2010-04-06 @ 23:01:41
URL: http://sarahsundberg.blogg.se/
Postat av: Rebba

Jag gillar dina tatueringar, och tycker att det ser ut som om de för alltid suttit på din kropp. De passar dig verkligen och gör ditt utseende lite vassare, på något vis! Jag hoppas att det här inte låter oartigt istället för uppmuntrande, för så menar jag inte, men; på samma vis som du betraktar tatueringar som något du bara ville göra under en viss fas, kanske du senare också kommer betrakta önskandet efter att anpassa dig så mycket efter den hårda, trångsynta modellvärlden?

2010-04-07 @ 10:32:41
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Rebba; Tack så mycket :) Du har en poäng där och jag gillar verkligen tatueringar! Iaf sålänge dom är välgjorda, uttänkta och smickrande :) Jag kommer nog skaffa fler i framtiden^^

2010-04-07 @ 12:05:38
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: Annie

Tack för det utförliga svaret :)

2010-04-07 @ 12:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0