Shoppat mellan tvättarna :P

Jag och Andreas håller på och tvättar, men som jag skrev igår ville jag in till stan en snabbis för att gå några ärenden men också kika på en mobil ;) Det slutade med att jag skaffade den :D Den som jag pratade om HÄR, den kommer med posten nästa vecka!
Sen så råkade jag få med mig det här hem också:

Behöver nya nudefärgade underkläder, också köpte jag den där 2000 Calorie mascaran från Max Factor, dom hade inte den rean som det hade stått om i tidningen på H&M :O Kanske redan hade gått ut^^ Och till sist inne på Pressbyrån där jag köpte frimärken fick jag med mig mitt favvo-godis Jätte salta <3

Det har slutat snöa nu också, tack! Så det kanske blir en bra dag detta iaf :) Hörs igen senare! P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0