Projekt modell!

Åh, såg nu på Projekt modell-bloggen att Pia blev utsett till vinnare den här omgången och kommer vara immun mot röstningen! Hennes bild var väldigt bra, hon har så fina ögon! Vad jag har förstått det som så har inte hon lika mycket erfarenhet som många av oss andra med i projektet, så det var himla kul att hon blev immun :) Kolla hur hennes bild blev på bloggen!
Men det betyder alltså för min del att jag måste få många röster på mig för att få fortsätta, haha! Alla andras bilder och även min då, kommer ut imorgon på bloggen och då startar även röstningen.. Men jag säger till!
Iiiih nervöst! :D

Kommentarer
Postat av: a

Härlig att du leder röstningen!

2010-04-17 @ 13:50:23
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV A; Jaa, fast man vet ju aldrig hur det kommer sluta, det är ju en lång röstningsperiod! Nervööst :)

2010-04-17 @ 13:51:31
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0