Packar!

Är i full gång och ser till så allt är klart inför imorgon, ska ju åka till Norrköping och plåta för Projekt Modell! Min buss går redan kl 07.15 :( Tiiidigt det! Sen ska jag byta till tåg i Eskilstuna har jag för mig^^

Vet fortfarande inte exakt tema på plåtningen, förutom att vi skulle ha med oss vita/beige kläder och löshår^^ Men åh vad detta ska bli kul :D


Nu ska jag proppa mp3n full med bra musik och se till så jag har nåt att läsa under resan :) Sen ska jag bums i säng! Hoppas jag lyckas sova lugnt, brukar alltid vara så spänd natten innan jag ska iväg och fota så jag vaknar till hela tiden och på morgonen är jag helt spänd i nacken^^
Vi hörs imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till! :)

2010-04-10 @ 22:19:55
URL: http://saragunmarie.blogspot.com
Postat av: Therese Strömberg

Vad söt du var! :)

2010-04-11 @ 21:44:19
URL: http://theresestromberg.devote.se
Postat av: Alex

Så jävla töntigt projekt. Handlar ju bara om att Angi ska få uppmärksamhet och glänsa in i det sista, efterom hon är slut som modell nu. Du är ju sjukt mycket snyggare än hon, så det borde ju vara du som anordnar tävlingen och hon ställer upp! Dessutom är hon glambrud och du är mer fashion. Precis som det ska vara.

2010-04-11 @ 23:31:40
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Alex; Jag tycker det är ett roligt projekt och jag är impad över att Angelica orkar med att arrangera detta på sin fritid! Ifall det är för hennes eget ego eller inte vet jag inte och det spelar ingen som helst roll för mig^^

Sen får jag tacka för komplimangerna :) Men hon har mycket mer erfarenhet än mig och är mer öppen och pratglad, så hon är perfekt för att hålla i detta! Glambrud eller fahsion, hon har ett öga för det estetiska!

2010-04-12 @ 10:58:26
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0