Nånslags vattenplåtning på söndag^^

Nu har vi fått mail om vad vi ska ha med oss på nästa plåtning med Projekt Modell, som äger rum nu på söndag i Mariannelund (småland)! Makeup artisten frågade oss för en vecka sen ungefär vilken våran favoritfärg var, och jag svarade turkost. I det här mailet vi fick igår står det att vi ska ha med oss en klänning i den färgen eller som matchar den färgen vi hade sagt. Och klänningen ska inte vara genomskinlig och heller inte bli genomskinlig när det är blöt! Andreas skrämde upp mig och sa "Tänk om ni ska fota under vatten?!", isf kommer det bli problem för mig :P Jag tycker inte om att vara under vatten, kan inte öppna ögonen och kan inte vara under vatten utan att hålla för näsan XD Men jag tror mer på att vi nog kommer att flyta på ytan av vattnet. Kommer nog bli skitfint!


Kommentarer
Postat av: Ann

Åh va spännande :)

2010-04-28 @ 18:27:17
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Sara

Låter skoj! Lycka till! :)

2010-05-05 @ 08:30:53
URL: http://saragunmarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0