Behind the scenes från igår :D

Yes, det var allt några som tog bilder igår och nu har jag snott lite från olika bloggar ;)

Det var mycket väntan medans tjejerna blev sminkade och plåtades^^ (Snygg hållning där, Elina :P) Bild snodd från Projekt modell.


Jag, Therese och Minnah drog ut och såg lite av norrköping medans vi väntade :) Bild snodd från Therese.


Fotografen Håkan Dauvén kollar igenom bilderna och leker lite med hur headern ska se ut! Bild snodd från Osannda.


Header-bilden till bloggen tas här på Johanna! Bild snodd från Projekt modell.


Jag får mitt hår lockat av Angelica. Snodd bild från Therese.


Jag blir plåtad :)



Fler behind the scenes kan ni se HÄR!

Kommentarer
Postat av: Em

Gud vad intressant :D

2010-04-12 @ 19:21:10
URL: http://mellowmello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0