Yigal Azrouël SS 10

Det är så jobbigt att se en massa vår/sommarkläder nu när man precis har blivit inställd och lite längtansfull till hösten och dess modeplagg! Men jag måste bara lägga upp lite grejer från NY Fashion week medans jag tvättar denna slöa söndag ;)

Jag störde mig så mycket på en modells frisyr så jag var tvungen att måla dit långt hår på henne haha :P Hon passade verkligen inte i den där frisyren på samma sätt som den andra modellen^^
Anyways, så gillar jag det här som fan! För mig är det jättesvårt att sätta ord på varför jag gillar vissa plagg och andra inte, men orden som dyker upp i mitt huvud när jag ser dom här sex looken är "casual cool". Jag gillar dom tunna, trasiga linnena, den svarta oversize kavajen, bikerjackan såklart, dom korta tighta kjolarna, jumpsuiten<3 och sen den lite indiska tunikan! Det är rock-sommar helt enkelt ;) Awesome! Väntar med spänning på fler visningar :D


Foton lånade från Coutorture

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha vad kul. Ja dom verkar verkligen desperata att hitta ngn. Väldigt ironiskt att dom ringde och sa att det skulle vara i mexico när det är den sista platsen på jorden som jag vill åka tillbaks till just nu!

Doktorn vet inte varför jag fått det men jag var svag och mottaglig för infektioner efter ökenvistelsen så jag drog på mig det som gick att erbjuda känns det som.



Jag gillar din blogg förresten. Jag har inte följt någon blogg sen jag flyttade till bangkok men jag ska absolut fortsätta med din :) Kramar!

2009-09-13 @ 19:26:02
Postat av: Dejana

Åh, jag är också kär i den här visningen! Fast det ska sägas att jag fortfarande väntar på att någon ska pull out the big guns, för denna Fashion Week känns inte alltför het just nu :/

2009-09-13 @ 20:54:37
URL: http://53rdn3rd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0