Spontan utekväll igår!

Jag kom hem klockan 19 från STCC i Mantorp och då hoppade jag direkt in i duschen och drog på mig lite random kläder. Sen fick jag sminka mig i raketfart, concealer, rouge, mascara och läppglans för att bege mig iväg till Fredriks 25års kalas! Jag trodde vi bara skulle vara där för det är så det brukar bli, Andreas kompisgäng är inte så krogen-people längre^^ Men just ikväll då när jag inte var iordning alls så skulle vi såklart ut på Blue moon! Jag som hade dragit på mig sköna tygskor när jag skulle dit fick låna ett par heels i strl 37 :P av Jennie och sen bar det iväg!

Såhär såg jag ut! Lufttorkat hår, minimalt med smink och inga accessoarer, herregud! Haha det kanske låter helt fånigt, men i min bekantskapskrets gör vi en stor grej av just att göra sig iordning när man går ut! Så det här var lite nytt^^


Jag och Andreas på Blue moon - första gången för båda att vara där! Det var himla kul, kändes som att man var i en annan stad och festade eftersom att man varken kände till stället eller folket där!
Efter en massa dans och drinkar drog jag och Andreas till Sibylla för fyllekäk och sen taxi hem! - Gött! Jag brukar aldrig unna mig fyllekäk eller taxi!

Nu blire en lugn söndag, ska äta så mycket mat och godis och se på avsnitt! Har bl.a. nytt The Office avsnitt att se + hallå! ANTM s13 har ju börjat och ingen säger nåt :O
Hörs senare, alla! P&K

Kommentarer
Postat av: Sibbe

HAHAHA trodde om någon att du skulle se på det vid premiersdags XD?! 9:e augusti hade det premiär, har redan hunnit gå 4 episodes XD

2009-09-27 @ 14:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0