Plåtning på torsdag :)

Gött! Jag har lyckats lura en fotograf att fota mig igen haha :P Det är den goa fotografen Evelina Eklund Hassel, som jag har fotat med ett par gånger tidigare! Första gången var förra sommaren då vi tog bl.a. den här bilden:

Vi fotade också nu i somras på den där fototräffen jag var på^^ Men vi fotade allra sist på dagen och vi både var helt slut så det blev inte några direkt "wow" bilder utav det, och då behöver man inte visa det heller^^ Men jag tänkte iaf visa en bild från det tillfället som jag har gått lös på haha! Ser inte ens ut som jag längre :P Och jag behöver kanske inte nämna att jag inte kan retuschera alls förutom att klona och liquifaja ungefär ;D

Ja, så det är Evelinas och min fotohistoria lite kort sådär, och nu väntar alltså rond 3 i hennes studio på torsdag :)


Kommentarer
Postat av: JessicA

Jag hörde om plåtningen och hoppas det blir supernice! Det är en liten mini sammandrabbning nu på söndag i Gjuteriets studio om du vill vara med och förgylla våran dag ;)Det blir Evelina, jag och Rebecka och två modeller som tänkte leka loss!



Pöss å kram

2009-09-14 @ 22:11:28
URL: http://jessica4you.blogg.se/
Postat av: THE SAME

grymma bilder ! :D as snygg

2009-09-17 @ 00:20:15
URL: http://fabulous.webb.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0