On another note..

Oavsett om jag kommer fullfölja Oslo-planen om att bo där på veckodagarna och jobba eller inte, så har jag ett modelluppdrag där på måndag :) Fotografen Martin Götenstedt ringde mig igår och frågade lite snabbt om jag ville vara med på en plåtning tillsammans med andra modeller (jag tror det var andra modeller med). Det kommer iaf vara en designer (kommer inte ihåg namnet :P) som stylar mig/oss :) Eh ja, det var ett rätt kort telefonsamtal och det var så mycket grejer i mitt huvud igår så jag minns inte exakt vad han sa haha! Men det blir kul!
Här är en bild från en av våra tidigare plåtningar:

Foto; Martin S Götenstedt, Makeup; Jessica J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0