Oj oj oj crappy update!


Idag är en typisk sån dag då jag och Andreas går varandra på nerverna hela tiden >< Ena stunden är vi gosiga och andra stunden blir vi sura på varann för ingenting.. Fler par som känner igen sig?
Det blir en himla slö dag iaf, vi har gjort lite ärenden på stan och senare kommer Andreas mamma över och ska hjälpa oss sätta upp nya gardiner ;P Vidare kommer kvällen att bjuda oss på tacos och trevligt sällskap^^
Nu är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter, matkoma deluxe! Vet inte hur jag ska få i mig tacos sen :P
Anyways, hoppas ni har överseende med den dåliga uppdateringen idag, och vi hörs imorn istället som förhoppningvis är en bättre dag på alla plan! P&K

foto: Josefine Jönsson

Kommentarer
Postat av: Malin

jag vet precis vad du menar, jag och marti hade en san dag igar! :/

2009-09-12 @ 18:04:27
URL: http://vanodorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0