nu ska jag iväg och skaka rumpan^^

jepp, mer träning! idag blire ett bodyjam pass, det är verkligen det roligaste man kan gå på tycker jag! inte så konstigt kanske eftersom jag har dansat hela mitt liv ;) men p.g.a. olika anledningar la jag av efter jag gick ut danslinjen på gymnasiet.. men jag tycker fortfarande att det är skitkul att dansa :D särskilt på ett sånt ställe som på ett gym där man bara dansar för att ha roligt liksom och släppa loss! ibland kände jag i skolan att det blev för mycket "du måste" och prestationsångest på dansklasserna mot slutet och all hysteri om att komma in på vidare dansutbildningar.. så nu ska jag bara iväg och cut loose, footloose helt stressfritt :D

haha jag på förfest för över ett år sen ;D


Kommentarer
Postat av: wikky

tack för kommentar sweety.



gå shake that ass!!

kram

2009-09-08 @ 17:36:06
URL: http://wikky.blogg.se/
Postat av: Weronika

Hehe, grym bild :)

2009-09-08 @ 19:40:29
URL: http://www.improveme.se/makeover

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0