Hunnit med mycket redan innan lunch idag :)

Yes, idag har det varit effektivitetüng! Var till kåmmunikare och skrev ut och dolade med CVt, hade möte med min coach, och åkte sen iväg och delade ut mitt CV lite här och var^^ Det brukar ju inte generera så mycket jobb, det mesta går genom kontakter. Men går man inte runt och visar upp sig och lämnar svart på vitt vad man går för så är man ju inte med i gamet heller! Annars så har jag lite Norgeplaner.. Vi får se hur det blir med det^^
Såhär såg jag ut idag iaf:

Blekte ögonbrynen igår också, är väldigt nöjd! Blev bättre den här gången när det var med flit ;P

Nu blire lasagne och Ensam mamma söker s02 ;D Så himla gulligt program som jag aldrig hade haft tanken på att se förut om det inte vore för att jag var så uttråkad igår haha!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Oh, ögonbrynen blev bra! Nu borde det vara lättare att fixa den där "Lara Stone-inspirerade" plåtningen!

2009-09-25 @ 15:22:16
URL: http://wsamurai.blogg.se/
Postat av: JHNA SUGARFUCK

Åow, SNYGG

2009-09-28 @ 08:35:22
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0