hemma från fotningen :)

lång dag.. men jävligt kul :D mötte upp Sibel, Rebecka och Raman i stan kl 10 och sen dess har vi fotat fram till kl 15 fler olika grejer. efter det gick vi till mc donalds och kollade igenom bilderna i kameran :) var himla kul att vara med Sibbe igen X) en av mina närmsta kompisar helt klart!
här kommer lite bilder från dan :)

fortfarande hemma och gör mig iordning^^



Raman fotar Sibel, Rebecka assar..



..jag röker :P



Sibel ser en bild hon tycker är FIEEERCE ;D



jag assisterade lite idag :D det var himla kul faktiskt att se det från den andra sidan liksom :)



Sibbe och jag vill också vara old hollywood ;)


Kommentarer
Postat av: Thess

Gah, snygga ni är!

Speciellt du i din röda skjorta, jag vill också kunna klä i rött! Nej men den är riktigt snygg :)

Ser fram emot att se era bilder sen, eller ja - Sibels blir det väl? :)

2009-09-03 @ 21:32:58
URL: http://senseofaspark.blogg.se/
Postat av: Jenny

hej!

jag har just börjat läsa din blogg.. och jag måste säga.. GUD VAD SNYGG DU ÄR KVINNA!



nu till det viktiga.. kan du inte visa hur du sminkar dig? så man kan försöka komma liiite i närheten av din snygghet? :)

2009-09-04 @ 00:01:10
Postat av: REbecka Bergvall

And guess what!? Jag har redigerat alla bilder så de ligger där och väntar på dig nästa gång vi är inne på msn samtidigt. Blev några grymt snygga! Speciellt sista sessionen, den gjorde jag till en kontrastrik svartvit och blev jätte fin! Har laddat upp en bild på dig och Sibel på min bdb också, hoppas det var okej?

2009-09-04 @ 00:49:12
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Jenny; vad roligt! haha tack så mycket ;D jag skulle kunna skriva ett enskilt inlägg om det.. kommer inom några dagar dåå :)

2009-09-04 @ 08:37:09
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Rebecka Bervall; WOHOO :D ja jag såg den, det var okej :)

2009-09-04 @ 08:37:45
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0