Have 2 have

Såg ett inlägg av 53rdn3rd där hon tipsade om snygga skor från sidan Have2have och jag är väl säkert den sista människan i Sverige som har hittat den här sidan :P
Anyways så fann jag några darlings där med! Bl.a. dessa Gucci fall08 knock offs som jag bara måste haaa! Dom är inte ens dyra liksom, så jäkla frustrerande att inte ens kunna köpa ett par must have skor (har ju velat ha dom i ett år!) för 698 spänn!

Sen har vi ett par andra godingar i fuskmocka, 598kr/st.

Dags att sälja mer saker på tradera kanske? Men även om jag skulle göra det så är det faktiskt andra saker jag borde göra för dom pengarna än att köpa skor >< Vem vill byta liv med mig? Haha ><


Kommentarer
Postat av: Dejana

Då får jag passa på att välkomna dig till the dark side ^^ WE HAVE SHOES!

2009-09-09 @ 18:20:42
URL: http://53rdn3rd.devote.se
Postat av: Jenny

när kommer infon om hur du sminkar dig? :)

2009-09-09 @ 18:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0