Haha nånting som verkligen irriterar mig XD


Jag är hemma och vilar eftersom jag har ont i halsen och vill inte bli sjuk eftersom jag har jobb på lördag.. Iaf så ser jag på TV3 play och då kommer den här Gillette Fusion reklamen flera gånger i varje program och dom säger en sak som stör mig så himla mycket! "Ger känslan av mindre irritation!" KÄNSLAN av mindre irritation !!! Liksom, vad menar dom med det? Att det egentligen inte blir mindre irritation? :S Jag hakar lätt upp mig på knäppa reklamer och det här är en sån grej.. Nån mer som kan störa sig på konstiga slogans och reklamer ibland? :P

Usch, jag vill ha jobb så jag slipper sitta här hemma och störa mig på såna här småsaker haha ><

Kommentarer
Postat av: Emelie!

Men haha! Jag håller med, den kommer jämt på femmans webb-tv också, och jag har irriterat mig på precis samma sak, vadå KÄNSLAN av mindre irritation, det är ju som du skriver (du hann innan mig med att blogga om det! ;P), är det fortfarande irriterat men det känns inte så?! Jag jobbar 75% men stör mig likförbannat såna småsaker! ;D

2009-09-24 @ 15:48:28
URL: http://nodisco.blogg.se/
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR;



heeh roligt vette tusan, jag tycker det rä en pina att stå på scen men jobbet för carlings ser jag iaf fram emot så det var kul :D



angående reklamen så har jag störtmig på precis samma ska jag också! Det finns en reklam som är för vax också som jag inte kommer ihåg vad det är för märke. De säger iaf något i stil med "Vax, för dig som inte vill dra bort dina hår" :S

2009-09-24 @ 16:09:48
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0