Gårdagen slutade iaf bra :)

Jaa, jag och Andreas blev sams på eftermiddagen igår och har hållt oss gosiga sen dess ;)
Vi har gjort några små ändringar i våran lägenhet som jag ville visa.. Den första är ju att vi har bytt handtagen i köket :D

Där i hallen skymtar dom gamla handtagen :( Vi ska såklart byta handtagen på garderoberna också till dom här fina nya :) Vårat mål är att ta den här lägenheten så långt bort från att se ut som en hyresrätt som möjligt! Vi kommer nog definitivt köpa en lägenhet om några år, det finns så himla mycket vi skulle vilja göra med den här vi har nu som vi inte kan eftersom vi bara hyr den^^
Den andra grejen vi har gjort är att byta gardiner i vardagsrummet.. Tyvärr fick jag inte till en bra bild på det nu för jag vet inte hur jag ska kunna ta bilder i motljus med min digitalkamera :P Men bilden blev himla fin ändå tycker jag när man ser ut mot balkongen och alla växter Andreas har planterat :)

Ja, det är Andreas som står för växterna i vårat hem, och även städningen! Lyxigt va? Han är helt enkelt uppväxt på det sättet att han mår bra av att ha det fint hemma, medans jag bara kommer ihåg att min mamma hatade att städa - vilket gör att jag med gör det ;P
Men Andreas är driven till att ha ett fint hem och jag uppskattar det så himla mycket! <3

Kommentarer
Postat av: Jp

Fota med blixt så får du med gardinerna ;)

2009-09-13 @ 12:55:39
URL: http://jpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0