dokusåpa-Elina XD

haha det var en som ringde till mig från Mastiff och hon sa att hon hade sett mig på statist.se och gillade mitt utseende och att dom letade efter en cool tjej för att vara med i en produktion i Mexico! jag bara "lol Mexico :O" också kom det fram att det var Paradise Hotel :O XD haha! aja, jag typ:
"menne, man bör vara singel då va?"
"ah.. jo.. det är en fördel.. är du inte det?"
"nej, jag är sambo sen flera år tillbaks så det kanske inte är så lämpligt.."
"nej, det har du rätt i, vad synd"
men hon var jättegullig iaf och sa att dom gillade ju mitt utseende så dom skulle ha mig i åtanke om det dyker upp något annat man kan passa till ;)
en liten rolig parantes bara i vardagen :P

Kommentarer
Postat av: Thess

Ja, hoppas de ringer om ett annat mer "intressant" program - skulle vara roligt att se! :D

Tycker för övrigt senaste modellbilden du lagt upp blev riktigt fin. Ser inte ut som dina andra riktigt, har inte samma modell-aktiga uttryck, men känns ändå proffsig. Kan man säga så? Aja, summan av kardemumman - tummen upp :)

2009-09-06 @ 16:43:46
URL: http://senseofaspark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0