Bilder från igår :)

Puh!´Känner mig lite stressad, Andreas har formaterat datorn så alla program som jag har använt har han tagit bort för han tycker inte dom är viktiga :P Men nu, äntligen(!) efter en timma :P har jag installerat dom igen..
Anyways, här kommer ett par bilder från igår:

Sibel hittade ett par så jääkla snygga over knee stövlar på Scorett! Grymma, vill med ha dom!


Jag inne på Gina tricot^^ Köpte en typ genomskinlig svart tröja och ett halsband där samt en läppenna som jag inte tycker om haha :P Andra gången på bara ett par veckor som jag köper en läppenna som jag inte gillar sen ><


Efter en heldag på stan, följde Sibel med mig när jag tränade och efter det åkte vi hem till mig och jag hjälpte henne göra sig iordning.. Här är en BTS från hennes plåtning :)

Idag ska jag som sagt fota med Evelina Eklund Hassel! Ska äta frulle nu och börja göra mig iordning.. Vi hörs igen när jag kommer hem från plåtningen! P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0