1 ny bild med mig & Sibbe + fler BTS ;)

har fått en hel drös med bilder från Rebecka Bergvall nu, vi sitter och diskuterar dom fortfarande så dom får vänta..
men jag kan visa ett par behind the scenes bilder och 1 klar!



iiiik en spindel i håret !!! ><

färdigt resultat:



gud vilket höstväder det har varit idag :(( också har jag varit sugen på chokladmunk från mcdonalds hela dan! tillslut gick jag och Vicky ut i regnet och blåsten ända bort till mcdonalds för att jag skulle få köpa en, SÅ HADE DOM INGEN :''((((( !!! blev fett ledsen på riktigt >< så gick vi till Lidl, för det var närmast, för att köpa Center till mig istället, men så fanns inte det heller !!!!!! åååh missär! men förutom det så har dagen varit bra haha ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0