Three hole punch^^

Dåligt med kommentarer idag i bloggen tycker jag! Jag har iof inte skrivit sen jag åkte in till stan vid 14-15 :P Hittade iaf allt jag behövde förutom dom där svarta ciggen som finns.. Black Devil, hette dom så? Rökte dom hela tiden som 17åring.. Dom i grå paket tror jag det var som var godast X) Det här låter kanske helt skumt för folk som inte röker, men dom här ciggen har alltså choklad och vanilj smak! Och eftersom dom är svarta passar dom ju utmärkt imorn :D Ska åka in till stan (dom säljs bara på speciella spel och tidningskiosker) och hoppas på att dom har öppet! Ludde kom hit idag med, UTAN FÖRKLÄDNAD! Jag gav honom en rejäl utskällning så han ska lydigt få följa med mig in till stan imorn så ska vi får bukt på detta! I värsta fall får vi storhandla toalettpapper på Ica så får han vara mumie :P
Andreas ska vara en "three hole punch" version av sig själv^^ Ni vet en sån där hålslagare.. Det kommer från ett The Office avsnitt:


I samma avsnitt är Pam, tjejen som han "three hole punch"-killen är kär i, utklädd till katt - precis som jag kommer vara X) (OBS! Det är inte den tjocka tanten i sista klippet fastän hon också är utklädd till katt :P)

Kommentarer
Postat av: Billie

Black Devil finns på Dekans och Hanssons :)

2009-10-31 @ 02:26:28
URL: http://rubytail.blogg.se/
Postat av: Thess

"What are you - a munk?" HAHA :D

Jag tycker det låter som bra halloween-kostymer, iaf :)

Btw, choklad och vanilj i cigg låter sådär, är det verkligen gott jämfört med vanliga? (jag är en sucker för vanlig cigarett-smak, haha)

2009-10-31 @ 12:17:03
URL: http://senseofaspark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0