Mmm Karlstad<3

Home sweet home! Sov 12 timmar i natt :P I Oslo dom senaste dagarna har jag sovit så jäkla dåligt så jag är inte förvånad^^ Idag ska jag en sväng till systemet till Halloween-shobänget på lördag och sen ska jag till jobbet - Norstat!
Förresten, nån som har nåt bra boktips som jag kan läsa på jobbet? Helst på svenska eftersom det blir så knasigt om man kommer in i den engelska språket och sen plötsligt får ett samtal och ska ställa om sig till svenskan igen :P Men jag gillar typ allt förutom fantasy och deckare^^
Vi hörs ikväll igen :) P&K!


Kommentarer
Postat av: apan

jag är väldigt förtjust i Nick Hornbys böcker! Dom är lite varma, mysiga och småroliga! Typ "Om en pojke", "High fidelity" och "en god människa".

2009-10-29 @ 12:10:21
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0