Jag tror det gick bra :)

På arbetsintervjun alltså.. Ska dit på måndag för en genomgång av projektet^^
Så eftersom jag inte har något att göra i Oslo tills dess så åker jag hem redan ikväll och stannar till måndag :D Jääj långhelg! Jag behöver det, är lite vettskrämd haha :P
Skriver mer imorn när godingen är på jobbet :)

Förresten! Min bästis Carro skickade sms imorse och sa att hon hade sett mig i Amelia ;D Så nu är det numret ute tydligen där jag är med i en artikeln som lyder typ "10 kvinnor berättar om sin kroppskonst" :) Är spänd över bilderna och om journalisten förstod mig.. Får kolla det imorn :D
P&K!

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR;



hehe då är vi två! ;)



vad roligt att du är med i Amelia, det där måste jag kolla in under morgondagen :D Attans att jag inte visste det nu när jag var ute på stan & allt =/

2009-10-22 @ 18:12:12
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0