Intervju om en timme!

Om ungefär en timme kommer jag sitta på arbetsintervju för ett bemanningsföretag här i Oslo. Sibel jobbar redan för dom och Vicky var där på intervju i torsdags och skrev kontrakt! Jag är nervös! Förstår ju att mina vänner blev anställda liksom, dom är ju bäst? Men jag då..

Påtal om vänner så ringde jag till Adam igår när jag väntade på bussen till Oslo. Han sa i somras att han kommer hem till Karlstad den första Oktober, så jag tänkte höra hur det var med honom, tyckte det var konstigt att han inte hade hört av sig^^ Men det visade sig att han var kvar i Spanien.. Han kommer inte hem förrän om en månad och då kommer han bara vara i Karlstad i ett par veckor för att sen åka tillbaks till Spanien för att BO där! Myyyyeee! </3 Jag saknar honom jättemycket! Också kommer han bara vara i Karlstad en pytteliten tid då jag för det mesta kommer vara i Oslo ><
Jaja, om jag nu får jobb och tjänar pengar här så kan jag ju faktiskt åka och hälsa på honom! Det måste jag göra för han är verkligen en av mina bästa vänner <3

Skönt att tänka på nåt annat förutom intervjun för en stund^^ Nu ska jag se så jag har med mig allt viktigt och kolla adressen en gång till!
Vi hörs sen hörni, och då ska jag berätta om helgen också! P&K

Kommentarer
Postat av: SOFIA

lycka till med intervjun :)

2009-10-12 @ 09:58:50
URL: http://sailorsofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0