Hemma-lördag!


Idag ska jag bara försöka njuta av att vara hemma, för imorgon eftermiddag drar jag till Oslo! Jag kommer nämligen att bo hos Vicky och hennes pojkvän under veckodagarna och bara komma hem under helgerna.. Kommer bli sjukt jobbigt att vara ifrån Andreas så mycket, vi som har bott tillsammans sen jag var 17år ungefär! Men jag måste pröva på jobblyckan i Oslo och få en chans till att tjäna egna pengar, för det finns verkligen inte i Karlstad. Iaf inte om man är som jag och har bara gått ur gymnasiet med dansinriktning och sen pluggat på komvux och jobbat som telefonförsäljare och telefonintervjuare^^
Så, idag blir soft-dag och imorn bli pack och res-dag.

Foto; Natalie G Sundling


Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till i Oslo! Jag tror att det kommer gå awesome :D

2009-10-03 @ 17:57:14
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Linda

Det kan nog bli roligt, lycka till!

Vad ska du jobba med? :-)

2009-10-03 @ 18:04:36
URL: http://larotika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0