Helgmys!

Om en halvtimme ska jag ta t-banan in till busstationen och fara hemmåt till Karlstad och min Andreas :D Kommer komma hem ungefär samtidigt som han kommer hem från träningen!
Jag vet inte hur mycket jag kommer att skriva här under helgen eftersom det är kvalitétstid med älsklingen på schemat och typ tusen nya avsnitt att se igenom av The Office, ANTM, Project Runway, SYTYCD o.s.v..
Vicky har föresten invigt mig in i den här tidens största tjejserie sensation sen SATC - Gossip Girl. Jag vet att jag är den sista tjejen i hela världen med att se denna serie, och det är bara för att jag inte gillar dramaserier över huvudtaget! Men jag måste erkänna att man sugs in i handlingen på direkten, så jag kommer antagligen att sakna Gossip Girl när jag är borta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0