Helgen!

Gud vad skönt det har varit med en riktig långhelg X) Nästa helg, när det är Halloween så kommer jag nämligen bara ha en minihelg :( Det ser ut som att jag kommer jobba tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag! Så efter jobbet på lördag ska jag försöka hoppa på bussen till Karlstad, kommer vara på Fredrik och Jennies Halloween fest runt 22.00 då och sen ska jag till Oslo igen nästa dag runt 18 tiden :P SUGER! Men det är bara den helgen som det kommer bli så, annars kommer jag jobba mån-fre som vanligt^^
Tänkte ta en liten summering av helgen:
Kom till Karlstad på torsdagkvällen, då blev det bara att äta och sova :P På fredagen var jag själv i lägenheten hela dagen, det skrev jag ju om :) På kvällen där sen så åt jag och Andreas god mat och såg på Idol^^ På lördagen gick vi över till Andreas mamma och firade hans lillebrors 21års dag med en massa släkt. Och på kvällen där kom Fredrik och Jennie över och vi drack lite, såg på Hål i väggen XD och spelade Sing star, skitkul!
Igår var segaste dagen ever haha! Särskilt med den där extra timmen också :P Vi degade oss bara i soffan framför avsnitt, sen på kvällen följde jag med och såg på när Andreas spelade innebandy match! Fredrik spelar också i samma lag så Jennie brukar följa med och titta på, så nu fick hon lite sällskap ;D Dom vann såklart ;P
Det var min helg det^^ Jävligt tofflig! Men det är gött X) Får ju inte toffla nånting under vardagarna så då får man ta igen på helgen!
Om två timmar sitter jag på bussen till Oslo igen^^ När jag kommer dit ska jag bara snabbt hem och lämna resväskan, käka och sen dra igen till inledningskursen för det där jobbet som jag var på intervju för i torsdags! Vi får se om vi hörs igen ikväll efter kursen.. Det beror på hur trött jag är, klockan kommer nog vara närmare 23 och om inget går snett så ska jag ju faktiskt upp i ottan och jobba dagen därpå!
Men önska mig lycka till hörni, det behöver jag! P&K :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0