Gårdagens mys!

Hallå, jag glömde ju att berätta om gårdagens bravader :P Sibel kom till oss på eftermiddagen och hängde, skitkul att träffa henne igen! Också plingade Vickys hyresvärd på och sa att hon hade sett Vickys katt Vendetta i buskarna. Det blev ett helvetes 2 timmar med att försöka få tag på henne med tre inhängnade hundar som skällde och fyra pers som var irriterade och frusterade :P Men gud vad glada alla blev när vi äntligen fick in henne, åhh stackarn hade ju vart borta i typ två veckor :( Jättesmal och ruffsig och tuffsig var hon!
Sen spenderade vi kvällen med att äta massa onyttigheter och se på Gossip Girl också sov Sibel över och vi tjejer satt uppe till halv fyra och hade tjejsnack ;) Mys!

Vicky och Alex har fått en till katt också:

Han har inge namn än bara, hjälp dom med era förslag HÄR! Han är skitgooo! Purrar jättehögt, som en motorbåt eller nåt X) Det mindre charmiga med honom är att han fiser :(

Avslutar med en bild från när jag och Vicky var på stan i förrgår, jag ville var turistig och ta bild med slottet i bakgrunden^^


Jag tror bestämt att jag måste köpa nytt batteri till min kamera för jag fick inte till en enda bild under hela veckan, stog bara "Batteri Tomt" fastän jag hade laddat hela natten.. Töligt!

Nu kommer Andreas hem snart :) Hörs kanske imorn igen, P&K!

Kommentarer
Postat av: Jennie

hejhej :)

hur är det med dej idag? händer en kväll som denna :)

söt blogg!

2009-10-09 @ 20:34:06
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: dannie

Läs mitt inlägg, Stolen for fashion i bloggen. Vill inte att detta skall ses som ett spaminlägg eller ett desperat försök att få besökare till bloggen. Jag vill nå ut till så många privatpersoner som möjligt ang. djurens sätt att behandlas på. Kommer du bära päls i vinter? Svara efter du sett filmen! Kram



Ps. Du har en grym blogg!

2009-10-09 @ 20:53:21
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0