Bästa helgen på länge!

Jag åkte ju till Karlstad i fredags och umgicks med Andreas hela helgen :) Det var så skönt att se honom igen, helt sjukt! Hade inte medvetet tänkt så mycket på att jag saknade honom under veckan, men det kände jag istället sen när jag såg honom :) Fredagkvällen spenderades framför tvn, såg en massa nya avsnitt av våra favoritprogram och sen Idol, första gången jag ser på Idol förutom uttagningarna som jag följde lite grann för ett par veckor sen^^ Men det var ivf rätt kul att se, man känner sig så gammal bara haha :P Sitter framför tvn och småpratar sinsemellan om vad man tycker om den och dens röster och scenframträdande och vad man höll med och inte höll med i vad juryn sa :P
På lördagen såg vi på ännu fler nya avsnitt och var en sväng över till hans mamma och sambo över dagen. På kvällen åt vi på Alfies :) Första gången jag äter där, väldigt mysig restaurang! Och väldigt mysigt att gå till ett nytt ställe med Andreas, det blir ju ofta same old, same old tillslut^^ Vi åt hummersoppa till förrätt och oxfilé till varmrätt, till efterätten mötte vi upp Fredrik och Jennie som hade ätit på Casanova och tog en drink tillsammans på Paché tror jag det hette.. Iaf, väldigt rolig kväll!
Så här såg jag ut:

Sen kom söndagen :'( </3 haha! Vi gjorde typ ingenting förutom att slöa och spela innebandy i köket :P Sen åkte Andreas till sin innebandy match runt tre tiden och då fick jag två timmar på mig att handla och packa^^

Så det var min helg det :) Nu är jag tillbaks i Oslo och väntar på att Toptemp ska ringa eller smsa om något jobb.. Intervjun gick bra i förmiddags nämligen :) Skrev kontrakt och så^^ Tyvärr har dom inte lika mycket jobb just nu som dom brukar, men förhoppningsvis löser det sig!

Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken toksnygg kjol! Var kommer den ifrån?

2009-10-12 @ 19:19:58
URL: http://metrobloggen.se/87southbound

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0