Tips mot torr, glåmig vinterhud!

Jag, som många andra får ofta torrare hud på vintern och jag tänkte ge er ett mycket bra och billigt tips på hur man kan ta hand om huden bättre :)
Direkt efter du klivit ur duschen, sträck dig inte efter handduken, sträck dig efter Natusans barnolja! Jag använder den med aloe vera i, ser ut såhär:

I våras använde jag Barnängens barnolja, men jag upplever att den blir för kletig och går inte in i huden lika lätt som Natusans utan lägger sig bara utanpå!
Efter att jag har smörjt in mig så tar jag handduken och trycker den lite lätt mot dom ställena som fortfarande är blöta, väntar nån minut och klär sen på mig! Har gjort detta i ett par veckor nu och här om dagen anmärkte faktiskt Andreas på hur mjuk och len min hud har blivit!
Bara ett tips liksom som inte kostar många kronor och som finns på närmaste Ica eller vilken annan livsmedelsbutik som helst :)

Kommentarer
Postat av: Vicky

Nej, det är inte dom från Scorette... Hade dock inte varit fel med lårhöga + kilklack <3

Det är dom här jag har: http://dinsko.se/Dam/Kampanj/St%C3%B6vlar?art=251012



Alltså Din sko in mah heart, dom har så jävla nice grejer nuförtiden, billigt som fan också ^^

2009-11-22 @ 14:28:10
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0