Tillbaks till jobbet idag!

Yes, jag har precis kommit hem från apoteket där jag köpte hostmedicin, så idag ska jag försöka mig på att jobba! Jag jobbar ju med att sitta i telefon och prata med okända människor så att ha hosta är ingen höjdare^^ Men annars är jag pigg, och hostan är bara värst på morgonen och kvällen, under dagen är det faktiskt många lugna stunder, så det känns dumt att inte prova på att jobba nu! Får se hur det går, den här veckan måste vi jobba en timme extra också för det finns så mycket att göra.. Men det betyder ju extra pengar till julklappar, både till familj/vänner och sigsjälv ;)
Nu ska jag slappa järnet som jag brukar göra timmarna innan jag ska till jobbet^^ Hoppas ni får en bra start på veckan, P&K!


Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR:



haha du har så jäkla rätt! att bli känd så är som att jämföra med att bli känd i bigbrother så ;)

2009-11-16 @ 12:15:51
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0