Soft-lördag!

Andreas har stuckit till gymmet, jag däremot sitter invirad i en filt och ser på Gossip girl X) Igårkväll var vi ner till Eric och såg på Idol, duktiga dom är! Har ju som jag sagt tidigare, aldrig tittat på Idol förut, men i år råkade det bli så :) Robinsson börjar igen om en vecka dessutom :D Mina vänner tyckte jag var såå lame i våras när jag inte kunde gå ut med dom för jag och Andreas hade gjort till tradition att se Robinsson tillsammans med F&J ;P
Idag tänkte jag och Andreas åka skridskor, men det småregnar lite ute och är helt grått så det känns inte så kul, vi spar det till nästa helg istället! Det är kul med skridskor :D Jag brukade få ett nytt par av pappa i julklapp varje år, såna där vita princesskridskor med piggar fram ;) Och förra julen fick jag ett par såna av Andreas i juklapp :D

Här är första gången jag åker skridskor på fleera flera år, Alla hjärtans dag -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0