Måndagkvällen!

Jag var ju på hockey igår, Färjestad mot Brynäs, tyvärr slutade det 1-2 i förlängning :( Men jag tycker ändå det är kul att se! Det roligaste är när spelarna kommer in på isen till jättepeppig musik och det är eld och rök och ljuseffekter och alla klappar och jublar :D Och såklart när FBK gör mål och alla i hela arenan ställer sig upp och skriker "JA!" på en och samma gång ;D
Det är nog inte så roligt för andra att se på hockey med mig, dock :P Jag är absolut inte den som pratar igenom en film, men när jag ser på hockey tillsammans med andra sportintresserade så blir jag helt till mig! Jag är den som sitter hela matchen och ropar "Fan!", "Oj!", "Ja!" och "Nej!" precis hela tiden XD



När spelarna stormar in :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0