Jul-shopping :D

Idag gick jag och Andreas på stan och köpte en massa prydnader och julgrejer, sen har vi städat riktigt ordentligt och pyntat :D Här kommer lite bilder:

Julstjärnan uppe :) Och lyktor på vardera sida som vi köpte idag, kan man ha även om det inte är jul!


Julgranskulor i köksfönstret och adventsljusstake och lite tomtar ;) Dom tre tomtarna köpte min mamma för flera år sen! Den mörblå tomten är Marco, den grå är Mia och den vita är jag <3


Sen så har vi pratat på att köpa en vas med såna där "plastblommor" grejs jättelänge, nu fick vi tummen ur ;P


Våran ihop pysslade adventljusstake :D Hoppas ni ser allt! Det är glitter, riktig mossa som Andreas gick ut i skogen och hämtade, lingonbär, små lingonbuskar, svampar, glittriga vita grenar, domherrar, två paket och en tomte! <3
Jag vill tända första ljuset nuuuu!

Köpte en hel del till, men det här var liksom mest mysigt och dessutom tar batteriet i min kamera slut hela tiden och jag måste ladda om det, orka!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh, julmysigt ^^

2009-11-28 @ 19:54:07
URL: http://isabellecandylove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0