Jag dör XD Varför hittar jag honom överallt!?

Haha alltså.. Har ni sett den här killen Mattiaz? Jag blir inte förvånad om ni inte har gjort det, för han är inte "känd" liksom, jag verkar dock se honom överallt nu :P
Det började med att jag hittade honom för typ ett och ett halvt år sen på modellbilder.se, där jag är medlem, HÄR är hans sida! Jag har faktiskt såpass bra minne så jag kommer ihåg just honom.. Han är väl inte så svår att glömma heller kanske :P Iaf, av ren slump hittade jag hans låt producerad av Neonberger, här har ni den:

Hahaha XD Jag känner igen den brunhåriga killen också.. Men kan inte komma ihåg från var ;S Men om jag känner min bästis Adam rätt, så kan han nog fylla i med lite info när jag träffar honom ;P

Och SEN av en slump igen så såg jag på Alex Schulmans show på aftonbladet.se där dom visade ett klipp från Ullared med just Mattiaz :O Helt sjukt! Dom diskuterade ifall han var sån på riktigt eller om han spelar för kamerorna :P Här kommer det klippet:


Hehh... OCH SEN! Ser jag det här klippet på aftonbladet.se

Det känns som att vart jag än går i internetdjungeln så hittar jag den här gaysaren XD Och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, om jag ska skratta med honom eller åt honom eller vad XD Är så förvirrad just nu, haha! Men ärligt talat så tror jag vi kommer se mer av honom! Jag tror publiken tycker han är rolig och det finns en risk/chans att han kommer få vara med i andra sammanhang också^^ Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Vicky

Det VIKTIGASTE att komma ihåg är att detta är SIBELS fel :P För det var HON som smittade mig med sin jävla turkhosta!

2009-11-13 @ 11:54:40
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: SIBBE

HAHA vicky! Jag ska snart visa dig turkhosta xP. Och jag tyckte inte alls att han var så speciellt rolig :s...

2009-11-13 @ 14:41:13
Postat av: Billie

Jag såg honom första gången utanför Fish Eye för några veckor sen när de spelade in videon (vilket jag inte visste då) i salongen över gatan. Sen dök han upp i Ullared och så såg jag videon på en kompis blogg. Jisses. Jag vet inte heller om jag ska eller skratta, med eller mot. Haha ^^

2009-11-13 @ 15:05:07
URL: http://rubytail.blogg.se/
Postat av: Frida/synchiqe

Hehe. Den mörkhåriga killen heter Robin och jag umgicks med honom ett tag..... :P Musiken gillas inte..

2009-11-14 @ 22:13:38
URL: http://synchiqe.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0