Har hunnit med mycket denna helg :)

Den här helge har jag och Andreas verkligen gjort mycket! Ofta kan det bara bli att man sitter inne en hel dag, jag framför datorn i sovrummet och Andreas i vardagsrummet med laptopen i knät eller så försöker han lära sig nån ny låt :P Men den här helgen har vi varit tillsammans och gjort saker :)
Igår var vi ju som sagt på stan, städade och pysslade och hade kompisar över på kvällen! Det var riktigt kul föresten ;D Vi såg på Robinson, sen filmen Brüno (igen för våran del, men vi var tvungna att visa F&J ;P) sen satt vi till småtimmarna och snackade^^
Idag kom Andreas mamma och hennes sambo Håkan förbi och hämtade upp oss, vi åkte in till stan igen för att kolla julmarknaden och strosa runt lite, åt också middag på Fontana! Efter det storhandlade vi, så jävla värt! Vi brukar annars småhandla typ varannan dag på Ica affären nära oss, och det brukar bli en 300 spänn åt gången så det är ju svindyrt! Nu är frysen och kylskåpet proppfullt för runt 1000-lappen istället^^
Det enda jobbiga har varit att jag har haft en släng av migrän både igår och idag! Så konstigt för jag har inte haft migrän på flera år tror jag, jag fick det då och då när jag var mindre dock^^ Men som tur är så mår jag aldrig illa liksom, och det brukar gå över efter typ 1,5 timme med en ipren, lägga sig ner i ett mörklagt sovrum och ha en vattenflaska som man kan rulla över pannan och ögonen för kyla ner, samt dricka ur såklart!
När jag har laddat klart battieriet till kameran tänkte jag ta lite mer kort på vårat julpyntande ;) Nu ska jag läsa en massa bloggar som jag inte har hunnit med under dom här dagarna :D Hoppas jag får läsa om en massa julstämning nu :D

Kommentarer
Postat av: linda

jag haft julstök och katastrof hehe

2009-11-29 @ 20:16:25
URL: http://ladylinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0