Google - nyttigt till mycket^^

Jag har haft tråkigt idag och har därför googlat mitt efternamn ;P man får reda på mycket! Typ min pappas årsinkomst för 2008, att det finns nån flashback sida där dom försöker hitta namn på mördade och mördare och att jag har en släkting som är inblandad i Svenska fotografers förbund. Och såklart en bunt finska namn :P Coolt!
Vad får ni veta om ni googlar era efternamn? Andreas får fram info om en proffesionell boxare, Scarlett Johansson, nån tjejs blåa hemsida och skor!


Kommentarer
Postat av: Billie

Jag sökte på mitt efternamn jag föddes med och då kom det upp nån Seppo, världsmästare i Rom 1987 och så en forskare här på Universitetet.

2009-11-13 @ 15:51:13
URL: http://rubytail.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, när jag sökte runt (mitt efternamn är som ditt, det är bara våran släkt som heter som vi med just den stavningen) upptäckte jag att jag hade en släkting som var trummis i något band som iallafall inte var helt okänt. Utöver det var det mest tråkig information om vad olika människor jobbar med, sådär vanliga jobb.



Jo just det, hittade en protestlista för något JÄTTErandom jag och mina syskon skrev på när jag var jätteliten. Jag minns tillochmed när jag skrev på den, en skruttig liten lapp som hängde i den lokala lilla ica-butiken :P

2009-11-13 @ 18:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0