Don't be fooled!

Jag vet att jag har skrivit om detta förut HÄR, men det tåls att upprepa!
Vissa saker kan man faktiskt göra själv! Som t.ex. uppdatera gamla plagg med att nita dom eller fästa paljetter^^

Ta en vanlig tröja, nål och tråd och en bunt paljetter från typ Panduro och börja pyssla :)


Eller bänd upp ett gammalt nitbälte och börja trycka fast dom på ett par jeans eller en avklippt tisha!
Alla dom här plaggen kommer ifrån Topshop och tillsammans kostar dom flera hundra! Du kan fixa samma plagg för nästan ingenting en händelselös kväll^^

Jag själv ska se om jag kan nosa upp nåt gammalt plagg här hemma att hotta upp när jag ändå går här hemma^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0