Dom skickade hem mig :(

Mye.. Jag började hosta som fan mitt under ett samtal på jobbet idag >< Hostade så mycket att jag nästan tappade rösten, så jag fick snällt, hostandes, åka hem.. Det SUGER! Det frustrerande är ju att jag inte vet vad fan det är för slags sjukdom jag har! Vicky kallar det för "turkhosta" XD bara för att det började med att Sibel fick det, sen smittade hon Vicky och sen drack jag och Vicky ur varandras drinkar när vi var ute senast och 3 dagar senare fick jag den här jädrans hostan! Vicky har alledles nyligen blivit kvitt den, så jag har antagligen ett par veckor till att vänta innan jag upplever samma lycka :(

Kommentarer
Postat av: Billie

Usch, hoppas det släpper. Jag har också nån hosta som envisas med att stanna kvar. Skitdrygt när man måste sitta i telefon.. :/

2009-11-18 @ 23:23:07
URL: http://rubytail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0