Brunette, rödtott, blond?

Iband blir jag så sugen på en riktig hårförändring! Min riktiga hårfärg är mörkbrun, det är inte många som tror det, men det är sant! Jag har fått det mesta av mitt utseende från min mamma och hon hade väldigt mörkt hår, ljus hy och blåa ögon, och det är ju så fint! Så ibland funderar jag på om jag ska go back to my roots med utseendet^^
Senast jag var mörkhårig var när jag var runt 14-15-16år och sen var jag svarthårig i typ en månad när jag var 17 ;P


Det är ju jättesvårt att avgöra om jag skulle passa i det nu, jag ser ju inte så särskilt bra ut på dom här webcam korten liksom XD
Här är en bild på min mamma:

Men jag skulle nog vilja ha nåt sånt här isf:

Kommer tyvärr inte ihåg namnet på varken fotografen eller modellen till den här bilden!

Att vara rödhårig är ju också himla fint! Det var jag ganska exakt ett år sen, men då tonade jag bara så det gick ur fort..


Men så är det ju fint att vara blond också :) Och är det nånting jag har lärt mig från mina år på högstadiet och gymnasiet så är det att inte göra beslut gällande håret på impuls :P Kan visa alla mina olika hårfärger jag har haft senare^^ Jag har gått från svart till blont och tillbaks hur många gånger som helst!

Kommentarer
Postat av: SIBBE

Jag tror du skulle vara aphet som brunett nu :D!

2009-11-20 @ 14:37:03
Postat av: Vicky

Haha men du är ju BEBIS på dom bilderna längst upp :D

Du kanske ska prova nån peruk eller nåt? Bara för att se lite.



Jag tycker iaf att du är snyggast i mörkblond eller sådär lite jordgubbsblont som du hade för ett tag sen :)

2009-11-20 @ 15:41:24
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: Frida/synchiqe

Du skulle antagligen passa jättebra i det. Man passar kanske egentligen bäst i sin riktiga hårfärg. Jag tror du skulle bli riktigt het i brunt hår. :D

2009-11-20 @ 16:22:41
URL: http://synchiqe.bloggspace.se/
Postat av: apan

alltså din röda färg!!!!! Den är så snygg så jag dör. Så vill jag ha!

men tja, jag tror du passar dretbra som brunett! Du har sån jäkla bra hudton att du kommer undan med mycket. :)

2009-11-20 @ 17:06:39
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: JessicA

Förändringar är alltid kul! Jag tror du skulle vara grymt het i mörkt hår, sådär mystisk =) Färga ;)

2009-11-20 @ 18:01:19
URL: http://jessica4you.blogg.se/
Postat av: Dejana

Åh, ja, bli brunett! Det är så infernaliskt jävla översnyggt till blåa ögon! Och jag är sjukt avis på dig nu - brunett OCH blåögd liksom? Jag vill också ha blåa ögon ju :D

2009-11-20 @ 18:15:38
URL: http://53rdn3rd.devote.se
Postat av: Emma

Jag tycker att du passar i det mesta men det där som var en blandning mellan rött och blont var ju bara så jävla snyggt.



Jag har försökt apa efter den hårfärgen men det slutade med skit så nu är jag mörkröd typ.

2009-11-20 @ 19:08:53
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Sandra, Jönköping

OM du vill ha riiiiktigt rött hår.. Som håller rätt länge (1månad,bara botten som blir din vanliga hårfärg på kanske knappt 1cm) så ska du köpa den rödaste hårfärgen de har hos frisören (Jag använder wella Ct).

De häller färg i en påse osså de dära vita i en annan påse till. Blanda dem när du e hemma, färga botten (låt verka 20min)ta resten av håret (låt verka 30min).. För att färgen ska fastna bättre, ha en påse på huvvet ((inte för ansiktet haha,men täta o sätt inte påsen över öronen så dom stängs in,annars blir dom juh me röda xD ;) ))



Ha de! / Dreamer90.bilddagboken.se

2009-11-26 @ 15:49:38
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Sandra; Tack så mycket för tipset! Jag känner nog inte just nu att jag vill ha sådär knallrött, utan kanske mer så som jag har på den där första bilden i inlägget där jag har rödaktigt hår, det tyckte jag var fint :) Men sån färg har dom ju också hos frissan så tack för tipset :D

2009-11-26 @ 16:19:18
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0