Bilder från Halloween

Min kamera verkar sjunga på sista refrängen, så det blev bara fyra bilder från festen i lördags, men här kommer dom iaf :)

Jag och David, som var en död Shakespeare! Här har han dock tagit av sig jackan^^


Ludde - en mexikan och Jennie - en läskig docka ;)


Älskling fick bli en arabisk prins istället ;) Vi kom på att det kanske är dumt att komma som ett internskämt på en fest :P


Bäst var ju dock Nilsson som kom som Ringo Starr XD

Så synd att jag inte har fler bilder på alla som var där och hur fint F&J hade pyntat! Vi fick iaf en tre rätters middag och bål och vi lekte olika musik-lekar, sen kom fler folk och det blev dans och tjo och tjim ;D Åtta timmar senare gick vi till Max och åt, perfekt!

Kommentarer
Postat av: SIBBE

HAHAHAHAHAHA ANDREAAAS ALLTSÅ!!! XDXDXDXD HAN SER VERKLIGEN UT SOM EN TURK PÅ DEN DÄR BILDEN XD! OM JAG SKA VARA ÄRLIG PÅMINNDE HAN MIG OM MIN MORFAR PÅ DEN DÄR BILDEN XD!? Say what?! XD haha (en yngre version då)

2009-11-03 @ 00:46:44
Postat av: Vicky

Vadå? Att vara ett internetskämt på Halloween är väl nördigt och bra? ^^

2009-11-03 @ 02:00:29
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV SIBBE; HAHAHAHHAHAHA XD <3

2009-11-03 @ 10:30:33
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0