Bad romance!

What won't she do, liksom? ;D Har ni hunnit se Lady Gagas nya musikvideo än? Om inte, gör det :D Sjukt snygg!

Och jag är inte förvånad över att hon har dom galnaste skorna från Alexander McQueen på sig ;) Sen kanske man ska nämna att låten är rätt bra faktiskt! Det är så dumt för när hon släppte första singeln Just Dance och blev hypad dirr så blev jag trött på henne och hennes musik, och endel låtar av henne är faktiskt inte bra, t.ex. den jag just nämnde och Love game, gillar bara Manson remixen på den^^ Kom igen liksom, why so slow?!
Men jag tror faktiskt hon är cool och om man lyssnar på dom låtarna som inte blivit jättehittar från The Fame skivan så blir man förvånad över hur många bra låtar den innehåller! T.ex. Beautiful, Dirty, Rich och Boys boys boys^^ Det knäppa är ju att hennes musik är vääldigt kommersiell men hon har ändå mer credd än andra popsångerskor känns det som :P
Det är mina åsikter iaf.. Vad tycker ni? Om den nya låten? Om Lady Gaga och hennes musik överhuvudtaget?

Kommentarer
Postat av: Dejana

I love this woman. Och det är precis som du säger - man ger henne mer credd. Det känns som att hon trots att hon är kommersiell lyckas göra musik som hon faktiskt vill göra. Och hennes kläder är ju fantastiska!

2009-11-12 @ 16:33:35
URL: http://53rdn3rd.devote.se
Postat av: Isabelle

Den nya låten är så bra, har spelat den hela dagen ^^ Och ja, videon är också skitsnygg! Tycker om det mesta hon gjort faktiskt, men den här nya är helt klart en favorit ^^

2009-11-12 @ 17:31:14
URL: http://isabellecandylove.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det folk lätt glömmer är att hon har jobbat med musik fruktansvärt länge, skrivit låtar och musik till stora musiker. Så nää, så kommersiell är hon inte.

2009-11-12 @ 18:24:29
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Anonym; Det beror väl på vad man menar med kommersiell.. Jag menar rent musikaliskt och i den bemärkelsen att flera av hennes låtar har blivit riktiga radioplågor och att hon har en bred fanbase^^ Sen så har jag ju hört att hon uppträdde mycket på klubbscenen i USA innan hon blev känd och att hon har arbetat med musik ett bra tag. Fast egetnligen, dom hon skrev musik för var ju typ Britney, Akon och Pussycat dolls, och dom är väl kommersiella om något^^ Men jag lägger verkligen inte nå värde i om man är kommersiell eller inte, om jag var artist skulle jag ju vilja att det jag gjorde uppskattades av många och att man kan leva på det!

2009-11-12 @ 19:22:54
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: Thess

Helvete sicken video! Wow! :D Hon har så himla mycket olika outfits, och maffiga scener, man hinner aldrig låta blicken vila på bara en! Låten är nog en som kommer växa för mig, inte så het just nu, men videon - shit :P

2009-11-12 @ 19:29:58
URL: http://senseofaspark.blogg.se/
Postat av: Evelina

Så jävla snygg video :D

2009-11-13 @ 13:20:31
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0