Aahhh..

Det tar en lång tid för mig att kunna koppla av efter jobbet, jag har inte ens ett stressigt jobb men jag kan ändå inte koppla av förrän jag ligger i sängen och ska sova typ^^
Det gick bra iaf, med ett par tabletter hostmedicin som förlamar hjärnans reflexer att hosta + 2 liter vatten :P Sen så kom chefen in och berättade att våran konkurrent har gått i konkurs så vi kommer ha massor att göra framöver - toppen!
Nej.. Alltså, jag hade tänkt ut på bussen hem vad jag skulle skriva, men jag har hunnit glömma bort det :P

Kommentarer
Postat av: B

Det är sådana lägen man känner att man alltid borde ha ett anteckningsblock framme för att anteckna "viktiga" tankar ^^

2009-11-16 @ 23:11:23
URL: http://radioaktivtrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0